به باباپارت خوش آمدید برای ارتباط با فروشگاه یا خرید حضوری با ما تماس بگیرید.

02191016160 یا 09192138807 (از 8 صبح الی 11 شب در کلیه روزها بدون تعطیلی)

02133530814 یا 02133530814 (از 9 صبح الی 6 عصر)

معرفی تمام مدل های خودرو هونگچی (سوپر لوکس چینی)

مشخصات هونگچی؛ سوپر لوکس چینی

کمپانی خودرو هونگچی یکی از خودروسازان لوکس کشور چین به حساب می‌آید. هونگ چی از سال ۱۹۵۸ به ساخت اتومبیل‌های تشریفاتی برای مسئولان و مقامات چینی مشغول بوده است. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی بزرگ فاو به شمار می‌رود و ماشین هونگچی با کانسپت های خاص خود در میان سایر رقبا متمایز شده است.

در این مقاله می خواهیم شما را با تمام مدل ها و محصولات هونگچی بیشتر آشنا کنیم. با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی بابا پارت همراه باشید.

هونگچی h5 – ماشین هونگچی h5

خودرو هونگچی H5

سدان هونگچی H5 در واقع پایین ترین و کوچک ترین محصول کمپانی هونگچی محسوب می شود. با این حال DNA سایر محصولات هونگچی را در خود حفظ کرده و نسبت به خودروهای چینی هم رده خود، لوکس تر و با کیفیت تر است.
خودرو هونگچی h5 که بر پلتفرم نسل سوم مزدا ۶ توسعه یافته است، نخستین مرتبه در نمایشگاه گوانگجو ۲۰۱۷ رونمایی شد تا رقیبی برای محصولات کره‌ای نظیر سوناتا و اپتیما باشد.

مشخصات هونگچی h5 – مشخصات فنی هونگچی h5

شتاب صفرتاصد Hongqi H5 در مدل مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و گیربکس هفت‌سرعته، برابر با ۹.۲ ثانیه برآورد شده است. این در حالی است که نمونه ۱.۸ لیتری به دلیل عملکرد اقتصادی و جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک آن، حدود ۹.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مشخصات هونگچی H5

میانگین مصرف سوخت خودرو هونگچی h5 در پیشرانه کوچکتر، حدود ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و پیشرانه ۱.۸ لیتری هم ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می کند.
ماشین هونگچی h5 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۴۹۴۵، ۱۸۴۵ و ۱۴۷۰ میلی متر است. فاصله بین دو محور این خودرو نیز معادل ۲۸۷۵ میلیمتر است.

بدین ترتیب می توان انتظار یک کابین راحت و جادار و سواری با کیفیتی را از این خودرو داشت زیرا از نظر ابعاد، چیزی در حد و اندازه تویوتا کمری، رنو تالیسمان و هیوندای سوناتا است.

هونگچی h9 – ماشین هونگچی h9

هونگچی h9

هونگچی h9 در مقایسه با رقبای اروپایی خود حتی نمونه های کشیده (Long WheelBase) مانند نسخه تشریفاتی مرسدس E کلاس و یا سدان آئودیA6 L ، فضای پای بیشتری در ردیف عقب دارد.

 

مشخصات هونگچی h9

مشخصات هونگچی h9

هونگچی اچ ۹ از نظر ابعادی با دارا بودن طول کلی ۵.۱۳ متر و فاصله بین دو محور ۳ متر و ۶ سانتی متری، ابعادی نزدیک به سدان های فول سایز دارد.
این یعنی فضای پای سرنشینان در ردیف عقب خودرو هونگچی h9 با سدان های برجسته بازار فاصله چندانی ندارد. در واقع نسخه معمول این خودرو با ابعادی مابین بنز اس کلاس و کادیلاک CT 6 لانگ، یک سدان فول سایز تمام عیار است.

قیمت هونگچی h9

قیمت ماشین هونگچی h9 چیزی در حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار (چیزی حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با دلار ۲۵ هزار تومان) برآورد می شود زیرا مدل h7 در بازار با قیمتی در حدود ۴۰ هزار دلار به فروش می رسد.

ویدئو بررسی خودرو هونگچی H9

هونگچی s9

مهم‌ترین محصول هونگ چی یک ابرخودرو هیبریدی با نام هونگچی S9 است. قوای محرکه ماشین هونگچی S9 از یک موتور ۸ سیلندر بنزینی توربو و یک یا چند موتور الکتریکی تشکیل شده که مجموع قدرت آنها به ۱۴۰۰ اسب بخار می‌رسد.

خودرو هونگچی S9

با استفاده از این قوای محرکه هونگچی S9 قادر است در مدت ۱.۹ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حتی به حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت هم برسد. قطعا جذاب ترین نکته در خصوص هونگچی S9 این است که مدل تولیدی آن نمایش داده شده و هونگ‌چی هم اکنون سفارش برای تولید آن دریافت می کند.

هونگچی hs9

خودرو شاسی ‌بلند هونگچی hs9 یکی از محصولات هونگ‎‌چی است که به مناسبت عرضه به بازار در غرفه کمپانی حضور پیدا کرده است. این خودرو برای بازار داخلی چین توسعه یافته و در دو مدل پایه و پرفورمنس به فروش خواهد رسید.
محصولات این شرکت ذاتا به عنوان لوکس ترین خودروهای ساخت چین شناخته می شوند و دست برقضا نیز از شابهت عجیبی با محصولات رولزرویس برخوردارند.

خودرو هونگچی HS9

جلوه اصلی طراحی بیرونی این خودرو جلوپنجره خاص با میله‌های عمودی است، ‌همچنین چراغ‌های باریک LED که در خودروهای لوکس امروزی باب شده است. با این حال تفاوت خاص طراحی این چینی پر کردن فضای خالی بین میله‌ها با رنگ اصلی بدنه است.
شاسی‌بلند E-HS9 مجهز به یک موتور برقی ۲۱۵ اسب‌بخاری و ۳۵۰ نیوتن‌متری در محور جلو و یک موتور برقی دیگر با قدرت ۲۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متری در محور عقب است.

هونگچیhs7

هونگچی hs7 که برای اولین ‌بار در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد، با استقبال گسترده از سوی موسسات و سران دولتی روبرو شده بود. اکنون این خودرو با به‌روزسانی جدید و بعنوان مدل ۲۰۲۱ به دست مشتریان حقیقی نیز رسیده است.

هونگچی hs7

خودرو هونگچی hs7 روی پلتفرم سدان‌های Hongqi h7 سوار است و قدرتش را از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با گشتاور  ۲۶۰نیوتن‌متر و توان ۲۰۴ اسب‌بخاری می‌گیرند. البته نمونه‌‌های قدرتمند تر خودرو نیز از موتورهای ۳ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر با گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر و توان ۲۳۱ اسب بخار بهره می‌برند.

 

 

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *