به باباپارت خوش آمدید برای ارتباط با فروشگاه یا خرید حضوری با ما تماس بگیرید.

02191016160 یا 09192138807 (از 8 صبح الی 11 شب در کلیه روزها بدون تعطیلی)

02133530814 یا 02133530814 (از 9 صبح الی 6 عصر)

 چانگان uni t مدل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ (چانگان شاسی بلند جدید)

چانگان uni t

چانگان یونی تی – changan uni t

چانگان uni t یکی از شاسی بلندهای جدید شرکت نام آشنای چانگان است که در بازار خودرو ایران سابقه ای چند ساله دارد. کراس اوور چانگان uni t محصولی متفاوت تر از مدل های قبلی چانگان است که در زمان معرفی خود سر و صدای زیادی به پا کرده است.

 

پیش فروش چانگان uni t

پیش فروش چانگان uni t

پیش فروش این خودرو در کشور چین در ماه مارس ۲۰۲۰ شروع شد و پس از خودروهای چری، هاوال و جیلی، چانگان توانست سرمایه گذاری سنگینی را در سطح اول خودروسازی دنیا آغاز کند.

این خودرو به دسته کراس اورها تعلق دارد و uni-t تحت برند جدیدی با نام گراویتی معرفی شده است. ماشین چانگان uni t برای جذب مشتریان جوان پایه گذاری شده و بدنه ی زیبا، مدرن، جذاب و جوان پسند آن نیز بیانگر این موضوع است .

 

ویدئو رسمی خودرو چانگان uni t

 

قیمت چانگان uni t

قیمت چانگان uni t

با توجه به اینکه شرکت چانگان این سری از محصولات خود (uni) را به امکانات رفاهی و آپشن ها بسیاری مجهز کرده است، پیش بینی می شود که قیمت ماشین چانگان uni t در بازار چین در محدوده ۱۲۰ الی ۱۵۰ هزار یوان داشته باشد. این قیمت چیزی معادل ۱۷ الی ۲۲ هزار دلار است که به معنی این است که چانگان یونیتی قیمت نسبتا رقابتیی دارد.

 

مشخصات چانگان uni t

مشخصات چانگان uni t

مشخصات فنی چانگان uni t به شرح زیر است:

_  نوع موتور : توربو شارژ

ـ حجم موتور : ۱۰۵  لیتر

ـ تعداد سیلندر : ۴  سیلندر

ـ قدرت موتور : ۱۸۰  اسب بخار

ـ گشتاور موتور : ۳۰۰  نیوتن متر

ـ حداکثر سرعت : ۲۰۵  کیلومتر بر ساعت

ـ دوربین : ۳۶۰  درجه دارای سنسور تشخیص نور و باران

ـ گرم کن آینه های خارجی در برابر سردی ورطوبت هوای بیرون

ـ دستیار پارک اتومبیل

ـ هشدار خروج از خط

این مجموعه با یک جعبه دنده و دو کلاچ  هماهنگ می شود . بازده حرارتی موتور جدید این محصول به  ۴۰ درجه رسیده و استاندارد زیست محیطی  CN_6B را به همراه دارد .

چانگان یونی تی  ابعادی به طول ۴.۵۱۵ متر و عرض۱.۸۷۰  متر دارد و ارتفاع آن به ۱.۶۵۶  میرسد و تقریبا با هیوندا توسان هم اندازه است .

 

ویژگی های ظاهری چانگان یونیتی

ویژگی های ظاهری چانگان یونیتی

در نمای رو به رو چراغ های  LED باریک به صورت الماس گونه در قسمت مرکز  وجود دارد .

پنجره های جلوبدون مرز و زیبا شکل گرفته و یک طرح بومرنگی نارنجی رنگ که از ویژگی های  این مدل است در سقف آن دیده می شود که با ترکیب آن با بدنه ی تیره ظاهری جذاب را نشان می دهد .

دستگیره ها هم سطح با بدنه و به صورت مخفی طراحی شده است و دستگیره های عقب شبیه مدل هوندا HR-V   وتویوتا  HR_C  هستند که در مجاورت ستون های عقب قرار گرفته اند .

سقف آن به صورت قوس مانند است و با شیب  زیاد به صورت انتهای شیشه های عقب کشیده شده است .

ترکیب انواع خطوط کوچک و بزرگ با حجم ها و زوایای متغیر و تیز جلوه ای متفاوت و گرافیکی  به این مدل میدهد .چراغ های خاص و چهار خروجی اگزوز) مدل ذوزنقه ای (در زیر سپر از ویژگی های چانگان در قسمت عقب میتوان اشاره کرد.

 

شباهت شاسی بلند جدید چانگان uni t به لکسس، بلیزر و هیوندا

شباهت شاسی بلند جدید چانگان uni t به لکسس، بلیزر و هیوندا

چانگان از نظر شباهت به محصولاتی مانند بلیزر ، لکسس و هیوندا شبیه است. رینگ های ۱۹ و ۲۱ اینچی برای این کراس اوور در نظر گرفته شده که شخصیتی جذاب و جوان پسند را به این خودرو اضافه کرده است .

کابین داخلی چانگان یونی تی بسیار مدرن طراحی شده و کنسول میانی آن به شکل T نامتقارن و غربیلک فرمان به صورتD  شکل جلب توجه می کند و دارای صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی است که روی داشبورد قرار گرفته و شامل نمایشگری با هوش مصنوعی و سیستم اطلاعاتی می با شد.

دراین مدل نمایشگر لمسی و هوشمند جایگزین نمایشگر آمپر شده است و به خاطر دوربین هایی که در چانگان کار شده میتواند رانندگی نیمه خودکار سطح ۳(معمولی- اکوـ اسپرت)را ارائه دهد .

این سیستم با تیپ مصنوعی به طوری طراحی شده که روی تعامل انسان و ماشین تمرکز داردو به صورت هوشمند امکانات داخلی و بیرونی خودرو را مدیریت می کند.

 

چانگان uni t در ایران

چانگان uni t در ایران

در مورد عرضه چانگان uni t در ایران باید بگوییم که هیچ اطلاعات دقیقی در دست نیست اما با توجه به جو و شرایط حاکم بر خودروسازی داخلی، احتمال آن بسیار کم است. کما اینکه در مورد سایر مدل های جدید خودرو این شرکت نیز گمانه زنی هایی مطرح بوده اما به دلیل هزینه بالای مونتاژ، وضعیت لوازم چانگان و قیمت بالای ارز، واردات آن منطقی به نظر نمی رسد.

 

قیمت چانگان uni t در ایران

با توجه به قیمت چانگان uni t در چین و قیمت جهانی آن، باید گفت که بدون در نظر گرفتن هزینه گمرک قیمت آن چیزی در حدود ۴۴۰ الی ۵۷۰ میلیون تمام می شود.

 

جمع بندی اطلاعات در مورد چانگان یونی تی

نمای عقب چانگان uni t

چانگان یونی تی از سری محصولات مدرن و جدید کشور چین است که به تازگی از آن رونمایی شد وطی سالهای گذشته کمپانی خودرو چانگان برای بهبود و موقعیت خود بسیار تلاش کرد و چانگان uni-tیکی از این اقدامات بوده است که به عنوان پرفروش ترین محصول چانگان در چین تبدیل شد .

این خودرو  مدرن و مجهز به سیستم کابین هوش مصنوعی بوده  و با ظاهری الماس گونه ، شیشه های بدون مرز و زوایای خاص توانست به عنوان برندی در سطح بالا خریداران را جذب کند.

 

سایر تصاویر و عکس های چانگان uni t

تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

31 پاسخ

  1. بسیار خودرو عالی ، مناسب وقابل رقابت بادیگر خودروهای ژاپنی وکره ای
    من خواهان خرید این خودرو هستم
    ایا وارد ایران شده یاخیر
    درصورت موجود اماده گی لازم جهت خریددارم

    1. سلام وقت بخیر – بله جزء خودرو های لوکس و بروز هست – انشالله به زودی در ایران هم موجود بشه :))

  2. بسیار خودرو عالی ، مناسب وقابل رقابت بادیگر خودروهای ژاپنی وکره ای
    من خواهان خرید این خودرو هستم
    ایا وارد ایران شده یاخیر
    درصورت موجود اماده گی لازم جهت خریددارم
    بنده اولین بارهست که چنین خودروی رو دیدم

    1. سلام وقت بخیر – بله جزء خودرو های لوکس و بروز هست – انشالله به زودی در ایران هم موجود بشه :))

  3. سلام.وقت بخیر .خودرو زیبا و لوکس و به روزی هست . امکانات و آپشن های قابل توجهی داره .حالا حالا از مد نمیره و همه جور سلیقه ای رو قانع می‌کنه.انشا…توی ایران هم مونتاژ بشه.فکر نمیکنم در حال حاضر رقیب جدی داشته باشه.تبریک میگم به هر شرکتی که این محصول رو تولید کنه .و خودم هم خوشحال میشم اولین نفری باشم که یکیشون رو بخرم

  4. چی میشد آرم مزدا با اون وقار میخورد روش ؟
    ماشین قشنگ و خوشگلیه ولی آدم خودشم احساس حقارت میکنه ماشین چینی سوار شی به اسم چنگال ( چانگان ) ، لیوان ( لیفان ) و بقیه آشغالا

    1. سلام و وقت بخیر
      ما از چینی ها دفاع نمیکنیم ولی محصولات و کیفیتی که ارائه میدهند قابل تایید هستند

  5. ظا هر بسیار زیبا دارد با حتما قوی از مور خوب و قدرتمندی هم بر خور دار اگر دلالان خودرو قیمت گذاری نکنند بی شک بازار خوبی در ایران خواهد داشت

  6. سلام
    خودروی بروز و فوق العاده ای هست
    هم بلحاظ ظاهری مدرن و جوان‌گرایانه
    ونیز از فنی عالی و از قدرت قابل قبولی بر خورداراست انشالا بزودی راهی بازار ایران بشود

  7. بسیار زیبا و مدرن هست حالا باید تو عمل تست بشه پاسخ به پدال گازش چطوره ۳۰۰ نیوتن از چه دوری عمل میکنه و چقد چالاکه.
    تو این بازار اگه ۱۲۰۰ تومن قیمت بخوره خوبه.

    1. بله دقیقا فرمایش شما صحیح است.
      به امید اینکه با کیفیت باشد و نهایت رضایت مشتریان را جلب کند.

  8. سلام وقت بخیر
    من خودروی چانگان cs35 رو دارم بین ماشینهای چینی بسیار خوب هست و تمایل زیادی به خریئ چانگان نسل جدید رو دارم لطفا اطلاع رسانی نمایید

  9. سلام وقت بخیر
    من خودروی چانگان cs35 رو دارم بین ماشینهای چینی بسیار خوب هست و تمایل زیادی به خریئ چانگان نسل جدید رو دارم لطفا اطلاع رسانی نمایید

  10. با سلام متاسفانه یا خوشبختانه بگم دیگه بخواهیم یا نخواهیم دنیا را چین زیر سلطه گرفته قبلا محصولاتش والان خودرو وبدون اغماض بگم پیشرفت عالی هم داشتن.ماشین بیاد تو ایران تست بده بعد نظر بدیم با تشکر از همه خوبان 🤗

  11. سلام
    بسیار زیباو خوش ظاهره
    من کروک این خودرو هم دیدم واقعا قشنگه امیدوارم کروکشو هم اجازه ورود بدن!!!!!

  12. سلام من منتظر عرضه شدنشم و به محض عرضه شدن خریدارشم کاش راهی باشه بشه مطلع شد…. البته الان قیمت خودرو ها رفته بالا ولی باز ارزش خرید با هر قیمتی رو‌ داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *