به باباپارت خوش آمدید برای ارتباط با فروشگاه یا خرید حضوری با ما تماس بگیرید.

02191016160 یا 09192138807 (از 8 صبح الی 11 شب در کلیه روزها بدون تعطیلی)

02133530814 یا 02133530814 (از 9 صبح الی 6 عصر)

معرفی چانگان cs35 پلاس مدل ۲۰۲۱ (اسپرت و جوان پسند)

چانگان cs35 پلاس 2021

چانگان موتور اخیرا نسخه جدیدی از خودروی cs35 مدل ۲۰۱۲ که در کشورمان در حال مونتاژ است و به احتمال زیاد آن را در خیابان ها دیده اید را عرضه کرده است. این خودرو را می توان فیس لیفتی از نسل دوم خودرو cs35 دانست که با تغییرات گسترده ای همراه شده است. در ادامه با فروشگاه باباپارت ارائه دهنده لوازم یدکی چانگان cs35 همراه باشید تا توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

چانگان cs35 پلاس با انجام یک بروزرسانی بر روی مدل ۲۰۱۸ ساخته شده است که قرار است در بهار سال ۱۴۰۰ در بازار چین عرضه شود. تغییرات ایجاد شده در نسل دوم چانگان cs35 (cs35 2018) به قدری بوده است که چانگان می توانست این خودرو را به عنوان نسل جدید cs35 عرضه کند.

طراحی چانگان cs35 plus

اگر بخواهیم در مورد طراحی چانگان cs35 جدید صحبت کنیم باید بگوییم که این خودرو یک نمونه کوچکتر شده از برادر بزرگ خود یعنی cs55 پلاس مدل ۲۰۲۱ است. در سال های اخیر استفاده از جلوپنجره های بزرگ رواج بسیاری یافته است که تقریبا می توان گفت که آنها را ابتدا در محصولات لکسوس مشاهده کردیم. ترکیب چراغ های زیبای whale-trail (دم نهنگ) چهره ای اسپرت و جوان پسند را به این خودرو داده است.

در قسمت پشتی چانگان سی اس ۳۵ پلاس شاهد چراغ های سرتاسری و خروجی های دوگانه اگزوز هستیم که به زیبایی نمای عقب این خودرو افزوده اند.

شباهت بین این خودرو با cs55 را می توان در کابین و داشبورد نیز مشاهده کرد. اجزایی همچون فرمان D-Cut (به شکل D)، صفحه کیلومتر دیجیتالی ۹ اینچی که جایگزین صفحه کیلومتر آنالوگ شده و مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی میانی و… ظاهر داشبورد را بسیار مدرن کرده است.

نمای-داخلی-چانگان-cs35-پلاس-مدل-2021

از دیگر آپشن های این خودرو می توان به پاور ویندوز، سنسور باران برای بستن اتوماتیک شیشه ها در هنگام باران، جک برقی صندوق و… اشاره کرد. همچنین در برخی مدل های فول آپشن امکان سفارش سیستم تشخیص صدا و سقف پانورامیک نیز فراهم است.

قیمت چانگان cs35 پلاس

قیمت چانگان cs35 پلاس با توجه به میزان امکانات و تجهیزات آن چیزی بین ۷۰ هزار تا ۱۰۵ هزار یوان (۱۰۷۰۰ تا ۱۶۱۰۰ دلار)(۴۵ تا ۶۸ میلیون تومان بدون گمرک) قیمت می خورد. این مبلغ برای یک خودرو در این رده و با این امکانات، رقابتی به نظر می رسد.

چانگان cs35 پلاس در ایران

در ماه های اخیر شایعات بسیاری در مورد ورود چانگان cs35 پلاس به بازار ایران مطرح شده است. این خبر از آنجایی مطرح شد که یک محموله خودروی چانگان cs35 جدید در اتوبان تهران ساوه مشاهده شد که مشخص نبود سفارش خودروسازان داخلی است یا سفارشی از کشورهای منطقه.
با یک بررسی دقیق تر مشخص شد که این خورو چانگان cs35 مدل ۲۰۱۸ بوده است زیرا در هنگام مطرح شدن این اخبار، چانگان به تازگی cs35 پلاس ۲۰۲۱ را رونمایی کرده بود و خوروی مشاهده شده در حوالی تهران نمی تواند مدل ۲۰۲۱ این خودرو باشد.

تفاوت چانگان cs35 2018 با چانگان cs35 plus 2021

 

تفاوت-ظاهری-چانگان-cs35-2018-با-چانگان-cs35-plus-2021

مشخصات فنی چانگان cs35 پلاس

 

مدل

 موتور۱.۶ لیتری تنفس طبیعی۱.۴ لیتری توربوشارژ
گیبرکس۶ سرعته نیمه خودکار۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه
قدرت (اسب بخار)۱۲۸۱۵۶
گشتاور (نیوتون متر)۱۶۱۲۶۰
صفر تا صد (ثانیه)۱۱
حداکثر سرعت۱۸۰
متوسط مصرف سوخت۶.۴ لیتر
ظرفیت باک۵۳ لیتر
وزن۱۴۳۵
 

 

 

سایر آپشن ها

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف پانوراما و سانروف، ترمز پارک برقی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرم‌کن، و قابلیت روشن‌کردن خودرو از راه دور، چراغ‌های جلو LED، دی‌لایت، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، نمایش‌گر لمسی ۱۰ اینچی، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، نویگیشن، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، سیستم صوتی با شش اسپیکر و…
تلگرام
فیسبوک
لینکدین
واتساپ
ایمیل

ما را در تلگرام دنبال کنید

ما را در تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *